jueves, 6 de septiembre de 2012

Ja estic disponibleee!!! :D


Hola Polseres,doncs bueno,ja estic disponible per fer moltes pero moltes entrades jajaja.
Bueno aquests dies he estat una mica enfeinada...Pensareu que en les vacances no s´hi fa res,nomes que descansar...Doncs no! Jo he tingut que acabar de revisar els deures d´estiu._. , quin aburriment!jajajaj.I bueno,tambés s´estan acabant les vacances així que a disfrutar-hi del que hi queda perque no es molt...:(....
Bueno els Polseres suposo que no li tardaran molt en acabar de rodar,perque jo tinc unes ganes que començi la 2n temporada!!!Jaajajaja.

També,bueno,AVUI ES EL MEU ANIVERSARIII!!!!<3 JAJAJAJ....:D
M´agradaria tenir mes seguidors pero cada cosa te el seu temps....:)
Bueno,els polseres emetiran la serie a tv3 en Gener o despres de Nadal...

Bueno,fins aviat POLSEREEESS!!<3

No hay comentarios:

Publicar un comentario