viernes, 7 de septiembre de 2012

Bona tarda!

Bona tarda.
Jo hem dic Núria i ajudare a l'altre Núria amb aquest blog :)
 Bueno, m'agraden els esports, no tinc molt bona ortografía peró intentaré no fe moltes, m'agrada molt Polseres Vermelles, m'agrada l'Álex Monner, en Mikel Iglesias, la Joana i la Mireia Vilapuig, l'Igor Szpakowski, en Nil Cardoner i en Marc Balaguer com actors.
Tambè m'agrada molt CC, Cuanta Rázon, Vaya gift, Visto en Facebook, Desmotivaciones i ADV.
Com no, m'agrada molt aquest blog.
En dues setmanes sera el meu cumple.
Tinc 2 germans i una germana.
M'agrada cuasi tot tipus de música.
I bueno, ja no se que mes posar, pero segur que ens ''escribim'' en poc temps.
Adéu i... Polseres Amunt! :3

 


2 comentarios:

  1. OLAAAA!!! JO TAMBE TINC UN BLOC ENTREUII SIUSPLAAUU!!! http://cuantoaburrimientoo.blogspot.com.es/

    ADEUU!!

    ResponderEliminar
  2. Hola a tots. Jo crec que polseres es de les millors sèries que ha fet mai TV3.Mira si es bona que la fan a Antena3 i tot!!!.NO MARXEU MAI DE LES NOSTRES PANTALLES.TORNEU AVIAT!!!!!

    ResponderEliminar