martes, 3 de julio de 2012

NOVA ADMINISTRADORA EN EL BLOG.

Hola fans del blog! Em dic Natalia i sóc la nova administradora del blog(: Ara ajudaré a la Núria, us explicaré algunes coses sobre mi:
1- Tinc 13 anys i en aquest mes cumpliré els 14.
2- M'agrada fer somriure a la gent, crec que es com la meva meta cada día.
3- De colors, m'encanten el blau elèctric i el verd.
4- Sóc bastant simpàtica, perfeccionista i molt tossuda, massa crec jo.
5- Sóc directioner, heartbeat i m'encanta Maroon 5, bé i el rap en general.
6- M'agrada "Polseres Vermelles" perquè, per una vegada, hi ha una sèrie d'un hospital on els protagonistes son els pacients i no els metges.
7- Les meves sèries preferides per el moment són "The Big Bang Theory" y "How I met your mother"
8- M'encanta escriure novel·les i coses per l'estil.
I... No se que més, Espero que us hagi agradat, petonets Fins un altre (:

No hay comentarios:

Publicar un comentario